A
torlódások elkerülése érdekében a betegfogadás ütemezése vegyesen: sorszámmal és előjegyzéssel történik.
A
sorszámot, és az aktuális napra előjegyzett betegek
listáját a rendelés kezdete előtt fél órával függesztjük ki.
A soron következőt az asszisztens szólítja.
A
rendelés első óráját, és az utolsó fél órát a sorszámmal várakozókra
tartogatjuk, a többi időt az előjegyzettekre szánjuk. Ha túl sok,
sorszámos akut beteg várakozik, akkor felváltva szólítunk egy
előjegyzettet, majd egy nyilvánvalóan akut, de be nem jelentett beteget.
Előjegyzés
kérhető:
- telefonon, lehetőleg a rendelés előtti fél órában,
vagy rendelés alatt: +36 49 548 393
- személyesen, a rendelés előtti fél órában, vagy a
rendelés alatt, amikor az asszisztens az ajtóban megjelenik
Előjegyzési
időpontot csak a következő munkanaptól kezdődően tudunk felkínálni.
Aki
előzetesen előjegyzést kért, az ne vegyen le sorszámot, de a biztonság
kedvéért ellenőrizze le, hogy szerepel-e a előjegyzési listán!
Soron
kívül látjuk el:
- sürgős esetek
- mentők által szállított esetek
- rendőrhatóság által kért vizsgálatok
- egészségügyi személyzet (habár tőlük is szívesen
vesszük, ha időt egyeztetnek)
- gyógyszercégek látogatóit (őket 2 perc után
kitessékeljük)
Helyettesítés
esetén az előjegyzést szüneteltetjük, az ellátás sorszám szerint
történik.
Az
előjegyzési rendszerünket hosszú és fáradtságos munkával építettük
ki. Kaptunk is érte szénát és szalmát, de a kedvező tapasztalatok
fényében, úgy tűnik, hogy mindenkinek megérte.
|